BC KRAJČI: Využití neuronových sítí a umělé inteligence v marketingu
[konzultacia 29.11.2019]
- — stretnutie v Brne a podpis zadania Bc prace
- — J.P. odniesol zadanie BcP na studijne do AMBIS Pha (30.11.2019)
- — Matus posle aktualny stav BcP
[email konzultacia 9.10.2019]
- SKYPE komunikacia nadviazana, obsah BC schvaleny
- Teoriu postavte na strukture a obsahu hesiel WIKI (2)(3)(4) – su velmi kvalitne – akurat sa neodvolavajte na WIKI ale odkazy na konci hesla
- V komparativnej analyze vyjdite z clanku na wiki (1) pokojne porovnajte rozne aplikacie AI
- Dokopy by mohli mat obe kapitoly cca 30-35 stran.
- Zvysna 3 kapitola (NN a ich implementacia v EXCELI) bude na 7 stranach
- (1) https://en.wikipedia.org/wiki/Marketing_and_artificial_intelligence
- (2) https://en.wikipedia.org/wiki/Glossary_of_artificial_intelligence
- (3) https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_artificial_intelligence_projects
- (4) https://en.wikipedia.org/wiki/Applications_of_artificial_intelligence
[email konzultacia 5.4.2019]
TEMA DIPLOMOVEJ PRACE: „Využití neuronových sítí a umělé inteligence v marketingu“
MODRY TEXT: Navrh textu pre zadavaci list diplomovej prace
HLAVNY CIEL: Cielom prace je vymedzit moderne pojmy z oblasti digitalneho marketingu suvisiace s vyuzitim umelej inteligencie (Artifial intelligence) a hlbkoveho ucenia (Deep Learning) a vytvorit ucebnu pomocku pre studentov urcenu pre vyuku zakladov v tejto oblasti.
CIASTKOVE CIELE:
1. TEORIA: Vymedzenie zakladnych pojmov v predmetnej oblasti
— digitalny marketing
— dolovanie dat (datamining, DM)
— umela inteligencia (AI)
— deep learning (DM, DL)
— porovnat pojmy AI, DL
— neuronove siete (NN)
— softverove nastroje pre spracovanie udajov pomocou AI a NN
2. ANALYZA: Komparativna analyza vyuzitia umelej inteligencie v digitalnom marketingu
— umela inteligencia (AI) v digitalnom marketingu
3. NAVRHOVO REALIZACNA CAST: pripadova studia prace s neuronovou sietou
— vytvorit NN v EXCEL-i podla https://www.codeproject.com/Articles/1273000/Machine-Learning-in-Excel
— vytvorit ucebnu pomocku pre studentov oboru EMP pre vysvetlenie fungovania NN na baze EXCEL-u pre studentov AMBIS-u a moznosti NN v digitalnom marketingu
[email konzultacia 13.1.2019]
Bc praca zaberie 100-150 hodin a to sa nemusi nic este programovat – vela zaberu formalne nalezitosti a to ako to napisat tak aby to clovek neodpisal z nejakeho ineho textu. Zatial by som zostal v NAVRHOVO-REALIZACNEJ casti (3. cast Bc prace) vo „verzii Excel“ a skusil by ste dataset z tohoto prikladu ci ine datasety, ktore sa Vam budu zdat pouzitelne pre pracu
Problem kazdeho experimentu s NN je v tom, ze musite mat velku mnozinu udajov – najprv NN trenujete a potom odskusate ci NN funguje – a to su stovky ci tisicky „trials“ ktore vytvaraju jeden dataset. Vytvorit dataset pre NN je teda celkom umenie.
[email konzultacia 11.1.2019]
pozeral som sa po nejakom peknom ukazkovom priklade pre Bc pracu a nasiel som clanok dole [1] kde sa neuronova siet (NN) vytvori v „obycajnom“ EXCEL-i –> islo by o velmi pekny priklad, ktory by sa dal pouzit aj napriklad vo vyuke u nas v AMBIS-e. Urcite najdeme nejaky pekny dataset s datami z marketingu.
[1] https://www.codeproject.com/Articles/1273000/Machine-Learning-in-Excel