BC BAJCI (KOMBI)

140110  email konzultacia k  navrhu  konceptu zaverecnej prace (FTP: 140110_Bc_BAJCI.docx a 140110_Bc_BAJCI upravene PANCIKOm.docx)

  • koncept prace treba dorobit az potom bude ho mozne tlacit
  • v praci sa vobec nepouziva dohodnute Zobrazenie->Osnova a nefunguje navigacna tabula a generovanie obsahu
  • preto som to dorobil – treba to pouzivat
  • zlomy sekcii nahradit zlomamy stran
  • anotácia – pise sa v trpnom rode a je to k ratky suhrn co, o com a vysledky , preco su tam tri zlomy sekcie – vklada sa zlom strany – ten text je dobry ale treba ho pouzit inde
  • do casti 1 treba dorobit kap 1.4 zivotny cyklus dokumentu, dorobit v kap. 1.5 prehlad typy a výrobcovia kancelárske aplikácie a cloud – napriklad spomenut Microsoft a Google a potom aj ich cloudove riesenia
  • treba dorobit obsah kap. 2 a 3 a dat ho do osnovy dokumentu a tym padom sa dostane do obsahu
  • treba dorobit zoznam literatury podla ISO690 – robili sme to na hodinach – viete to ?
  • treba dorobit styly nazvov a hlavneho textu podla smernice bivs-u (urobil som to)
  • pod popisom tabulky ci grafu treba uviest novy riadok „Zdroj:“ a potom sa to nedostane do zoznamu obrazkov
  • do 1 Kancelárske aplikácie dat text z POUR,2006 ten tam ma samostatnu kapitolu „Osobne aplikacie“
  • 1.3 Podnikové aplikácie doplnit odkazy na literaturu
  • cisluje sa od strany tusim 5 a od Uvodu, riesi to prave rozdelenie textu na dve sekcie
  • mame 34-12 stran takze je mozne spomenute veci dopisat

131114 email konzulatcia k  navrhu  obsahu

  •  do 2 kapitoly : „Prieskum potrieb využitia softvéroveho vybavenia na báze makier v konkrétnom podniku“  (tu by si dal dotaznikovy prieskum potrieb vyuzitia VBA a VBS a tiez prieskum znalosti zamestnancov v tejto oblasti v CONTI ZV, treba vyspovedat teamlidrov)
  • do 3 kapitoly  : „Návrh obsahu odborných školení v oblasti využitia softvérového vybavenia na báze makier“ (sem navrh co by sa mohlo skolit, koho a v akom rozsahu, aj tu zaangazovat timlidrov )

131111 email konzulatcia k  navrhu  obsahu

  • spomenul som si, ze CATIA sa da programovat vo Visual Basic Script (aktualne maju knizku aj v martinuse http://www.martinus.sk/?uItem=152183 – je tam obsah skus ho scasti preniest do Tvojho navrhu obsahu Bc prace – termin je koniec novembra 2013).
  • Mohol by si dat do svojej prace aj tuto problematiku a v 3. navrhovej casti navrhnut ci zrealizovat nejake skripty pre CATIU suvisiace s Tvojou pracou (automatizacia ukonov suvisiacich s metodologiou ci verziovanim).
  • Ako vystup Tvoje Bc prace by mohol byt navrh osnov vyucby – kurzu (obsah a rozsah  kolegov dizajnerov v programovani vo Visual Basic Script. Ten by sa potom mohol stat sucastou elearningoveho portalu CONTINENTAL AG

131028 hruby navrh obsahu

  1. Vymedzenie pojmov  predmetnej oblasti
    • tu sa pozriet na hotove prace, ktore riešili kanc aplikacie ako dp kucej – tato je na ftp, dalej dp renyei
    • neodpisovat z nich ale poucit sa zo struktury
    • pour,2006 systematizuje kanc aplikacne baliky do osobnej informatiky
    1.  kancelárske aplikácie
    2.  typy a výrobcovia
    3.  kancelárske aplikácie a cloud
  2. Analytická časť
    1. balík kancelárskych programov Microsoft Office a jazyk VBA
      • kniha walkenbach , ftp knihy 2
    2. typické využitia makier v správe dokumentácie
      • tu by som uz popisal konkretne veci
    3. opis konkrétnej organizácie a správy výrobnej a vývojovej dokumentácie
      • takisto opis vyrobnej organizacie
  3. Prípadové štúdie
    1.  overenie spôsobu správy heterogénnych typov dokumentov
      •  vývojovej a výrobnej dokumentácie v konkrétnom výrobnom podniku

 

ZADANIE  BC BAJCI (KOMBI)  – 131023 elektronicky zaslané na študijné (prostredníctvom dr. Kanderovej)

Přesný název práce (max. 80 znaků): Vývoj a správa softvéroveho vybavenia na báze VBA makier v konkrétnom podniku
Název anglicky (max. 80 znaků): The enterprise software infrastructure development and management with VBA macros

Cíl práce (max. tři řádky):
Hlavným cieľom práce je opísať a overiť spôsoby správy heterogénnych typov dokumentov vývojovej a výrobnej dokumentácie výrobného podniku pomocou makier napísaných v jazyku VBA
Osnova práce:
1. Teoretická časť : kancelárske aplikácie, ich typy a výrobcovia, kancelárske aplikácie a cloud
2. Analytická časť : balík kancelárskych programov Microsoft Office a jazyk VBA, typické využitia makier v správe dokumentácie, opis konkrétnej organizácie a správy výrobnej a vývojovej dokumentácie v nej.
3. Prípadové štúdie : overenie spôsoby správy heterogénnych typov dokumentov vývojovej a výrobnej dokumentácie v konkrétnom výrobnom podniku