BC BAJCI (KOMBI)
140110 email konzultacia k navrhu konceptu zaverecnej prace (FTP: 140110_Bc_BAJCI.docx a 140110_Bc_BAJCI upravene PANCIKOm.docx)
- koncept prace treba dorobit az potom bude ho mozne tlacit
- v praci sa vobec nepouziva dohodnute Zobrazenie->Osnova a nefunguje navigacna tabula a generovanie obsahu
- preto som to dorobil – treba to pouzivat
- zlomy sekcii nahradit zlomamy stran
- anotácia – pise sa v trpnom rode a je to k ratky suhrn co, o com a vysledky , preco su tam tri zlomy sekcie – vklada sa zlom strany – ten text je dobry ale treba ho pouzit inde
- do casti 1 treba dorobit kap 1.4 zivotny cyklus dokumentu, dorobit v kap. 1.5 prehlad typy a výrobcovia kancelárske aplikácie a cloud – napriklad spomenut Microsoft a Google a potom aj ich cloudove riesenia
- treba dorobit obsah kap. 2 a 3 a dat ho do osnovy dokumentu a tym padom sa dostane do obsahu
- treba dorobit zoznam literatury podla ISO690 – robili sme to na hodinach – viete to ?
- treba dorobit styly nazvov a hlavneho textu podla smernice bivs-u (urobil som to)
- pod popisom tabulky ci grafu treba uviest novy riadok „Zdroj:“ a potom sa to nedostane do zoznamu obrazkov
- do 1 Kancelárske aplikácie dat text z POUR,2006 ten tam ma samostatnu kapitolu „Osobne aplikacie“
- 1.3 Podnikové aplikácie doplnit odkazy na literaturu
- cisluje sa od strany tusim 5 a od Uvodu, riesi to prave rozdelenie textu na dve sekcie
- mame 34-12 stran takze je mozne spomenute veci dopisat
131114 email konzulatcia k navrhu obsahu
- do 2 kapitoly : „Prieskum potrieb využitia softvéroveho vybavenia na báze makier v konkrétnom podniku“ (tu by si dal dotaznikovy prieskum potrieb vyuzitia VBA a VBS a tiez prieskum znalosti zamestnancov v tejto oblasti v CONTI ZV, treba vyspovedat teamlidrov)
- do 3 kapitoly : „Návrh obsahu odborných školení v oblasti využitia softvérového vybavenia na báze makier“ (sem navrh co by sa mohlo skolit, koho a v akom rozsahu, aj tu zaangazovat timlidrov )
131111 email konzulatcia k navrhu obsahu
- spomenul som si, ze CATIA sa da programovat vo Visual Basic Script (aktualne maju knizku aj v martinuse http://www.martinus.sk/?uItem=152183 – je tam obsah skus ho scasti preniest do Tvojho navrhu obsahu Bc prace – termin je koniec novembra 2013).
- Mohol by si dat do svojej prace aj tuto problematiku a v 3. navrhovej casti navrhnut ci zrealizovat nejake skripty pre CATIU suvisiace s Tvojou pracou (automatizacia ukonov suvisiacich s metodologiou ci verziovanim).
- Ako vystup Tvoje Bc prace by mohol byt navrh osnov vyucby – kurzu (obsah a rozsah kolegov dizajnerov v programovani vo Visual Basic Script. Ten by sa potom mohol stat sucastou elearningoveho portalu CONTINENTAL AG
131028 hruby navrh obsahu
- Vymedzenie pojmov predmetnej oblasti
- tu sa pozriet na hotove prace, ktore riešili kanc aplikacie ako dp kucej – tato je na ftp, dalej dp renyei
- neodpisovat z nich ale poucit sa zo struktury
- pour,2006 systematizuje kanc aplikacne baliky do osobnej informatiky
- kancelárske aplikácie
- typy a výrobcovia
- kancelárske aplikácie a cloud
- Analytická časť
- balík kancelárskych programov Microsoft Office a jazyk VBA
- kniha walkenbach , ftp knihy 2
- typické využitia makier v správe dokumentácie
- tu by som uz popisal konkretne veci
- opis konkrétnej organizácie a správy výrobnej a vývojovej dokumentácie
- takisto opis vyrobnej organizacie
- balík kancelárskych programov Microsoft Office a jazyk VBA
- Prípadové štúdie
- overenie spôsobu správy heterogénnych typov dokumentov
- vývojovej a výrobnej dokumentácie v konkrétnom výrobnom podniku
- overenie spôsobu správy heterogénnych typov dokumentov
ZADANIE BC BAJCI (KOMBI) – 131023 elektronicky zaslané na študijné (prostredníctvom dr. Kanderovej)
Přesný název práce (max. 80 znaků): Vývoj a správa softvéroveho vybavenia na báze VBA makier v konkrétnom podniku
Název anglicky (max. 80 znaků): The enterprise software infrastructure development and management with VBA macros
Cíl práce (max. tři řádky):
Hlavným cieľom práce je opísať a overiť spôsoby správy heterogénnych typov dokumentov vývojovej a výrobnej dokumentácie výrobného podniku pomocou makier napísaných v jazyku VBA
Osnova práce:
1. Teoretická časť : kancelárske aplikácie, ich typy a výrobcovia, kancelárske aplikácie a cloud
2. Analytická časť : balík kancelárskych programov Microsoft Office a jazyk VBA, typické využitia makier v správe dokumentácie, opis konkrétnej organizácie a správy výrobnej a vývojovej dokumentácie v nej.
3. Prípadové štúdie : overenie spôsoby správy heterogénnych typov dokumentov vývojovej a výrobnej dokumentácie v konkrétnom výrobnom podniku